Άνοιξε στην οδό Ερμού η Funky Buddha

>

 

Το νέο της κατάστημα

Την οδό Ερμού έρχεται να ανανεώσει το νέο κατάστημα Funky Buddha, το οποίο άνοιξε πρόσφατα το 4ο κατάστημά της στην Αθήνα και το 26ο στην ευρύτερη Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Στο Exclusive Press Event βρήκαμε τον έναν από τους δύο αδελφούς και συνιδρυτές της εταιρείας, τον Κώστα Αλεξίου. Στη μικρή συνέντευξη που του πήραμε ο κ. Αλεξίου μας ενημέρωσε για το πολυόροφο κατάστημα συνολικής διάστασης 650 τ.μ. που απασχολεί προσωπικό 16 ατόμων. Τα μέλη του προσωπικού, τόσο άνδρες όσο και γυναίκες, είναι εκεί όχι μόνο για να υποδεχτούν με το χαμόγελό τούς εν δυνάμει πελάτες αλλά και για να τους/τις εξυπηρετήσουν ώστε να βρουν τα ιδανικά για εκείνους/ες casual ενδύματα.

 

Η παραγωγή των ενδυμάτων γίνεται κατά 70% στην Κίνα, κατά 25% στο Μπαγκλαντές, κατά 5% στην Τουρκία και κατά 5% στην Ελλάδα. Γιατί μόνο 5% στην Ελλάδα; Γιατί, όπως μας εξήγησε ο κ. Αλεξίου, όταν στην αρχή της εταιρείας οι δύο επιχειρηματίες έδωσαν σχέδια πλεκτών για να παραχθούν σε δύο ελληνικές βιοτεχνίες, αυτά τους παραδόθηκαν ως... ρετάλια. Εξαιτίας της απογοήτευσης αυτής, οι δύο επιχειρηματίες αποφάσισαν να δίνουν τα σχέδιά τους σε εργοστάσια που ασχολούνται κατεξοχήν με την παραγωγή casual ένδυσης. Έχουν φροντίσει βέβαια να επιβεβαιώσουν πως τα συνεργαζόμενα εργοστάσια διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ποιότητας παραγωγής, συνθηκών εργασίας και ανυπαρξίας παιδικής εργασίας. Σκοπός παραμένει πάντοτε να αυξηθεί το ποσοστό παραγωγής από τις ελληνικές βιοτεχνίες, εφόσον βέβαια υπάρξουν οι βιοτεχνίες που θα ανταποκριθούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Στο Exclusive Press Event είδαμε στο Funky Buddha της Ερμού γνωστά μοντέλα, τόσο άνδρες όσο και γυναίκες, καθώς και την Πηγή Δεβετζή να ψωνίζει, μαζί με άλλους/ες καταναλωτές, εγχώριους και τουρίστες, που ανεβοκατέβαιναν με ενδιαφέρον τους ορόφους του καταστήματος.

 

Γιατί Funky Buddha και όχι H&M, Zara κ.λπ.; Γιατί είναι ελληνικά; Όχι. Γιατί η Funky Buddha συνδυάζει το casual ντύσιμο με την αυθεντική τζην ένδυση. Είναι σαν να βρίσκεσαι στη Fruit of the Loom στη σύγχρονη εκδοχή της. Ευχόμαστε στους ιδιοκτήτες της Funky Buddha να τα... εκατοστήσουν τα καταστήματα, ευνοώντας με κάθε δυνατό τρόπο την ελληνική αλλά και διεθνή οικονομία και αγορά.

 

Vulva: Το περιοδικό σε ΜΙΑ σελίδα. Η σύγχρονη ελληνική δημιουργία

σε μόδα, φωτογραφία, θέατρο, μουσική, αρθρογραφία, ρεπορτάζ δρόμου.

....................................................................................................................................................................................

Vulva: The magazine in ONE page. Contemporary hellenic creation

in fashion, photography, theatre, music, design, articles, street reportage.