Εντυπωσιακό το NGFL2 στο Παλαιό Χρηματιστήριο Αθηνών

 

 

 

Βούλιαξε... το Χρηματιστήριο από κόσμο

και σχεδιαστές μόδας

 

Ανανεώνοντας το Παλαιό Χρηματιστήριο Αθηνών, σε μια κίνηση τόσο συμβολική όσο και δημιουργική, η διοργάνωση New  Generations Fashion Lines επέστρεψε εξαιρετικά εντυπωσιακά τον Μάρτιο, με ατμοσφαιρικούς φωτισμούς, ακόμη περισσότερους νέους σχεδιαστές, εμπορικούς επισκέπτες και πολλούς χορηγούς που κράτησαν “ζεστό” το κοινό στη διάρκεια των διαλειμμάτων.

 

Ενθουσιασμός και συγκίνηση κυριαρχούσαν στο Χρηματιστήριο την Κυριακή 19 Μαρτίου, τόσο από τους συμμετέχοντες στο NGFL 2, όσο και από τους επισκέπτες.

 

Περισσότεροι από 700 επισκέπτες  ενθουσιασμένοι, έδιναν συγχαρητήρια σε όλους, για τη παρουσίαση, την οργάνωση, και το επίπεδο των σχεδιαστών.

 

Όλοι έδειξαν την υποστήριξή τους με όποιο τρόπο μπορούσαν και στα παιδιά της “Κιβωτού του κόσμου” τα οποία έδωσαν το παρόν μαζί με τον Πατέρα Αντώνιο ο οποίος χαιρέτησε τους παρευρισκόμενους λέγοντας πως το μόνο μας όπλο ενάντια σε κάθε κρίση είναι η αγάπη και καταχειροκροτήθηκε.

 

Η πολυπλοκότητα της αρχιτεκτονικής του ιστορικού κτηρίου, με τη πολυδιάστατη φαντασία των Νέων Ταλέντων στο σχέδιο Μόδας έδωσαν πραγματικά, το αποτέλεσμα που οι διοργανωτές είχαν προαναγγείλει:

 

ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ!!

 

Μεγάλη και η συγκίνηση των σχεδιαστών που συμμετείχαν για το επίπεδο της παρουσίασης τους. Ενθουσιασμένοι από τον καλλιτεχνικό διευθυντή Μιχάλη Πάντο, ο οποίος έδωσε τον καλύτερό του εαυτό στα νέα παιδιά. Ο ενθουσιασμός τους μεγάλωνε όταν άκουγαν από όλους  ότι οι προδιαγραφές της διοργάνωσης θα τους έδιναν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στη μετέπειτα πορεία τους.

 

Εντυπωσιακός ο χώρος του Παλαιού Χρηματιστηρίου, εντυπωσιακή και η προβολή του animation της 3d mapping στο παμπάλαιο βιτρώ που δέσποζε στο χώρο, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κέρδισε  τις καλύτερες εντυπώσεις.

 

Τη βραδιά τίμησαν  με τη παρουσία τους πολλοί έμποροι, δημοσιογράφοι, μεγάλα καταστήματα, καθηγητές, και κατασκευαστές ενδυμάτων, οι οποίοι πραγματικά ανταποκρίθηκαν με εμπορικό ενδιαφέρον στη πρόσκληση.

 

Ξεχωρίσαμε την Ειρήνη Νταιφά, τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά κ. Πρινιωτάκη, τους σχεδιαστές  μόδας Stylianos, τον Δημήτρη Στρέπκο, τον Πάνο Απέργη, την Όλγα Καραβερβέρη, τον Τάσο Τρανούλη, και το team της Megla m, τους ιδιοκτήτες του Loft Fashion the Garage Progect χορηγούς του ΝGFL , οι οποίοι είχαν μαζί τους και 30 εμπόρους πελάτες τους, τον Πέτρο Ίμβριο, την Χαρά Κουμεντάκου και τον Costantino Roselli από την εταιρία Weird χορηγό της διοργάνωσης. Πολλούς δημοσιογράφους και μαζί χορηγούς επικοινωνίας,  όλους τους υποστηρικτές και μαζί έντονες παρουσίες από τον καλλιτεχνικό κόσμο.

 

Τους επισκέπτες υποδέχθηκαν τα κρασιά Bianco Nero, και ο  κόσμος στα διαλείμματα απόλαυσε τις γαστρονομικές  δημιουργίες του Ταυλανδέζικου εστιατορίου tamarint με κρασί sake, γλυκά Ziapas, αναψυκτικά Βήκος, παγωτά Δεληολάνης.

 

Στο NGFL2, αποκλειστικός χορηγός στο make up και στο hair styling η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE.

 

Υποστηρικτής των νέων σχεδιαστών η εταιρία MIGATO, η οποία προσέφερε τα υποδήματα για το NGFL.

 

Στο catwalk  οι νέοι σχεδιαστές έδειξαν κατά γενική ομολογία πολύ προσεγμένες συλλογές. Ξεχωρίσαμε την Εύη Αδάμ στη συλλογή του Δημήτρη Ορδουλίδη, την Άντζελα Ευριπίδη στης Έλενας Φιλιππίδου, και στην business συλλογή του Prince Erotokritos τις δημοσιογράφους Βίκυ Χαντζή και Ειρήνη Γκανάτσιου.

 

Οι διοργανωτές εταιρία Stelexpo και Ερωτόκριτος Κυμιωνής ανανέωσαν το ραντεβού με τους εμπόρους και τους σχεδιαστές για το 3ο New  Generations Fashion Lines που θα γίνει τον Σεπτέμβριο.

 

Vulva: Το περιοδικό σε ΜΙΑ σελίδα. Η σύγχρονη ελληνική δημιουργία

σε μόδα, φωτογραφία, θέατρο, μουσική, αρθρογραφία, ρεπορτάζ δρόμου.

....................................................................................................................................................................................

Vulva: The magazine in ONE page. Contemporary hellenic creation

in fashion, photography, theatre, music, design, articles, street reportage.